tiistai 4. helmikuuta 2014

Mitä ihmettä

Mitä minä täällä teen? Kaikkeen sitä joutuu tässä nykyajan maailmassa!
Ensin tuli Face sitten Twitter, G+, jne...
Ajatuksena on kirjoitella tänne säännöllisen epäsäännöllisesti juttuja viherrakentajan arjesta.

Yli viisitoista vuotta yrittäjänä toimittuani olen törmännyt jos jonkinlaisiin asiakkaisiin ja tapauksiin.
Myöskin alan erikoisuudet ja ongelmat (lue haasteet) ovat kirvoittaneet ajatuksia monesti. Nyt siis olen ajautunut tänne ja niistä yritän jotain kirjoitella.

Koska en ole kirjailija ja äidinkielen tunnitkin tuli vain suoritettua, niin teksti ei ole aina hyvää suomea ja kirjoitusvirheitäkin varmasti löytyy. Asioista saa ja pitää olla erimieltä. Toivonkin rakentavaa keskustelua aiheiden ympärille. Voi olla että kirjoittelen välillä tarkoituksella hieman provikatiivisesti keskustelun herättämiseksi.

Kaikki tekstit ovat omia mielipiteitäni ja ajatuksiani eikä edusta muiden työnatajieni mielipidettä.

Minä
Mikko Suomalainen, yrittäjä, viherrakentaja
Viherrakentamisen lisäksi minua kiinnostaa, pihasuunnittelu, yritystoiminta, palvelumuotoilu ja tuotekehitys

Yritykseni
Mikon Yritysmaailma Oy
 

Jäämme siis odottamaan tekstejä... Aihe on jo tiedossa. Josko vaikka kohta saisi jotain kirjoitettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti